Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 26.02.2015, 20:38
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matke Näytä viesti
pakko sanoa on muute hieno hilux.Tähä menny ainaki aikkoo ja rahhoo tuo kompuran sijoutus tuli kyllä iha uutena paikkana mulle
kiitos, kyllähän sitä aina jtn uppoaa kun rakentaa, ainakin aikaa. ai mitenkä niin uutena paikkana? tässä kun ei oo paljon turhia tiloja missään
__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten