Toi pakosarjan tiiviste oli hyvä veikkaus kans, ei ole mitenkään paha vaihdettava. Samalla työllä käyttää imusarjan irti ja putsaa sisältä sen valtavan määrän karstaa pois.
Peilillä kurkkimalla pitäis näkyä vuotokohta, meillä oli taannoin tiivari rikki apparinpuoleisesta päädystä. Ei kyllä supsutellut tai naksutellut.
Jos ap-pumppu nakuttaa niin ei siitä kannata yöuniaan menettää, ajaa vaan tai sitten käyttää sen auki ja putsaa öljyt pois. Taas voi olla pitkään hiljaa, tai sitten ei.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|