Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
joo, ei taija olla etulukko vaihtoehto ennää 
|
Mulla on nyt hajonnut yksi etulukko, ja muistaakseni neljä tai viisi vakionopeusnivelillä olevaa vetaria. Ekat vetarit meni lievässä hapetuksessa, mutta ei mitään lappu lattiassa touhua. Ne tosin olikin tehtaan originaalit = kestävämmät. Toisaalta silloin ei ollut vielä etulukkoa.
Tarvikevetarit hajosi ihan järjettömän helposti, tuntui oikeasti joltain pahuksen tulitikuilta. Hajosivat lukko päällä.
Sitten kun hommasin ristikolliset cromo- vetarit, niin hajosi lukko

Kuori murtui, ei se vissiin tykännyt pikkupuolen ykkösella kasikoneen väännöstä. kierroksia oli n.1500rpm kun rusaus kävi..
Vaikka happea satunnaisesti käytänkin, niin toisaalta pyrin välttämään tuon pienen etuperän takia renkaiden hypyytystä viimeiseen asti - se kun ei sitä kestä. Takapää kestää näissä uudemmissa kun on D44A, mutta etupää ei oikein tykkää kasikoneesta.. XJ:ssä minulla kyllä kesti vastaava high pinion D30 4.88 välityksillä ja 35" renkailla runtua aika hyvin. Kai tuo kasikone on se mikä tekee eron, vaikka nyt onkin vain 4.56 välitykset ja 32" renkaat..
Lainaus:
eli truetrackillä ei tee mittään mettässä?
|
Käsittäkseni toimii kyllä ihan hyvin, mutta eihän se ole 100% lukko. Jos on fillari ilmassa tai vähän painoa päällä, truetrackiä joutuu huijaamaan jarrulla. Silloin pitäisi liikkua