Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.02.2015, 20:45
Jaba:n Avatar
Jaba Jaba ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Iitti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jubet Näytä viesti
Ei se kummosta tarvi niin on puolikuu kerhossa. Pakkasella varsinkin, kun paljon vaatetta ja nopee tilanne. Eihän ne 308 ohtaan tuu, mut 9,3 ilman vaimenninta jo tuleekin.

Oli hirveästi ongelma ton Nikonin asennuksessa. Ei millään pysynyt kohdallaan ja olin jo vaihtamassa koko kiikarin, niin vielä kerran päätin asentaa uusiks ni sit. Kahtena syksynä yhteensä 3 pummia. Kolme vasaa karkas ja kaikki yli.
Vei aina sen puoli metriä yli.
Varmaan jotain roskia jääny renkaiden väliin vaikka en huomannut.
Mutta kun puhdistin paikat ja asensin uudelleen niin on pysynyt jo kolme vuotta kohdalla.

Se on kyllä totta että ase,kiikari,tutka ja koira aiheuttaa yhtä paljon keskustelua ku toyota.

Itse voin muista antaa jälkeen, mutta koirasta ja tutkasta en, ne on kkk ja up.
Ei oo nyt valitettavasti omalle kohdalle viel osunu puolikuut Ei edes magnumi kalibereilla Pakkasella on oltu passissa, mut joo ei ollu tarkotus alkaa oikeesti aiheesta vääntämään. Kunhan tuumailin
Tuolla eräällä toisella foorumilla näistä ei voi keskustella käytännössä ollenkaan... Tuosta 308win kaliberista alkaa yleensä aivan kaamee älämölö Vaikkei kyseisessä kaliberissa mitään vikaa ole.

Mikähän tuossa putken asennuksessa on mennyt mönkään... Mikäs Nikonin malli sulla on? Mitkä jalat? Kiikarin pitää pysyä kohdallaan. Joku mättää ja pahasti, jos jatkuvasti tarvii ruuvata. Luottamus häviää tyystin.

Hirvikoiraa mulla ei ole, niin siitä en voi oikein mitään sanoakkaan Toyota löytyy ja se on ainaki aika ......