Näytä yksittäinen viesti
  #229  
Vanha 17.02.2015, 19:21
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

sitten jännitetään ja ihallaan venäläistä laatua, mut tuskin sillon on turbo punahehkussa
__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten