Tota nelivetosta ei oo kyllä kiihtyvyydellä pilattu

Syöttöruuvilla toi turboton kone ei paljoa piristy.
Mulla on tota korimallia toi neliveto ja takavetonen, molemmissa on ton latauksen kanssa toi sama homma et jos valot ei oo päällä lataus karkaa kaasua hipasemalla tonne 15-16 volttiin. Tota alajännitettä en oo mittaillu ku takavedosta, siinä on alimmillaan jotain 13,5V. Jääny vähä mysteeriks et miks noin käy kun akut on kuitenki pysyny kunnossa eikä mitää sähkövehkeitä oo syttyny palamaa.
Startin kanssa oli kans sellai juttu et välillä vaa naksahti eikä lähteny pyörittämää, käytin sopenkorvessa siellä pikku autosähkökioskissa ja vissii putsasivat siellä solenoidin kärjet tms. Ei oo vielä tullu testailtua ku vaihdoin noi startit ristii, että pelittääkö