Tuli mittailtua autoja ja tutkittua nostimien brosyyrejä...
Eipä oikein onnistu tämän tyypiset, vaikka olisikin henkilöautoille nopea nostinmalli:
Jotta pickuppia nostelisi, pitäisi tehdä piirun pätkistä apupalikat väliin poikittain. Runkoaisat on sen verran kapealla (n. metri keskeltä keskelle), että nostosiltojen sisäreunat juuri tavoittaa ne. Se korjautuisi suoralla piirun pätkällä siltojen välissä, eli piiru nostaisi runkoaisoista. Vaihteiston kannatinpalkki roikkuu rungon alapuolella, eli poikittainen piiru tarvitsisi vielä korotuspalat runkoaisojen kohdalle. Tai sitten isompi piiru, mutta se alkaa jo painamaan niin paljon, ettei kannata. Muutenkin tuollaiset välilapikat on yksi riskin paikka nostoissa. Menee turhan hankalaksi.
--> ajosiltanostin akselikeventimellä tai kaksipilarinostin
Ajosiltanostin olisi tukevampi, mutta vaatii renkaiden vaihdossa keventimen siirtämisen päästä toiseen välissä.