tuli nyhjättyä sitten puoli päivää hallilla ja onneks tuli nuita hallitonttuja auttamaan aksulan vaihtelu proggiksessa, etunen on ny kasas ja huomena jos nakkelis taka-aksulankin paikalleen.. ikinä ei karkaa lapasesta nuo hommat, takapää tehtiin sitten ihan bränd nyy jarruosilla nippuun ja teki mieli alkaa hinkkaamaan molempia akseleita ruosteesta puhtaaksi, mut aattelin et eiköhän ne jostain aikaa mettäs hieroonnu sen verran, että ne enimmät karisee pois
kohtuu iso homma naittaa kahesta akselista ehjät toisiinsa, mut tulipahan tutustuttua kerralla sit miten se etupää pelaa ja autossa alla olleet murrokset oli jo hiukan väljät niin valkattiin tikuista parempi kuntoset, niiko pyörännavat ymsyms hilppeet.. tuli sit tehtyy kerralla sellanen lievä "major overhaul" tuohon voimansiirtoon

murroksen suojakumet ja koiranluut pitää viel vaihdella, mut vaihdan suoraan irti olevaan tikkuun jos/kun mettäs porsii niin niputtaa sit ehjätyillä hiluilla
kuvassa työn-/projektin johtaja, hallitonttu1 ja hallitonttu2 ja auton omistaja kameran takana, melkein vois kuvitella et meillon ihan pikkasen homma karannu lapasesta/valmista ei tuu koskaan
tuli tehtyä päivän päätteeksi pieni rojekti checki ja ei tästä enää paljoo puutu, että ois ns valmis kaikkinensa..
- takavinssi
- takapuskuri
- panssarit
- takalukko
- joku teline katolle
- työvalot
sitten jottai turhanpäivästä hipistelyä kuten kylkiputket ja kaarien avarrus, että saa irrotella koiranluut lisäjoustojen toivossa