Jos tää on nyt tosiaan HJ-60 eikä HJ-61 niin kuuskymppisessähän ei vielä ole kytkimellä tehostinta(käsittääkseni). Eron huomaa siitä et kytkinnestesäiliön alla on semmonen pienempi limppu samaan tapaan kuin jarrujen pääsylinterillä.
Jos tosiaan merkkivalo palaa niin silloin ei alipainesäiliöön syystä tai toisesta tule alipainetta. Noita alipainesäiliöitä vissiin on yhdellä jos toisella ruostunut puhki, sen vois ainakin kokeilla ohittaa sen koko säiliön. Jos ei säiliön ohituksella mene alipaineet perille on vuoto jossain muualla. Tai alipainepumppu sökö? Tai sit tärähti kerrasta jarrutehostimesta kalvo? Senki pystyis testaamaa ottamalla jarrutehostimelta alipaineletkun irti ja letku silleen et joko taittamalla tms. se tukkoon ja kone käyntiin, jos jarrujen merkkivalo häviää on vuoto tehostimessa.