Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Jos mallisarjasta löytyy tehokkaampi (bensa)malli, niin siihen. Jos sellaista ei ole niin teho saa nousta 20% nykyisestä 55kW:sta eli 11 kW, eli 2L-T sopii haarukkaan eikä muutokselle ole esteitä. Ainakaan Suomeen ei taida olla tuotu muuta kuin tuota diisseli-4x4:ää.
Toyota ei anna mitään lippulappua muutoskatsastusta varten nykyään, ei oo ainakaan viiteen vuoteen saanut. Joku paikallinen myyjä jos on vertailua joskus tehnyt niin se on eri asia sitten.
|
Rintajouppi ei voi auttaa kun heillä ei ole mitään tuommoisia tietoja vaan ohjaavat soittelemaan toyota infoon josta sanovat saman kuin matti jo kertoikin eli emme kirjoita mitään lappuja, autoluojukselta ei löytyny tuon ikäseen hiaseen oikein yhtään mitään myöskään..
Aikanaa tuota hiasee on saanut kyllä 2.0litrasella bensa koneella josta irtoaa tehia 81hv mutta sitäkään ei ole saanut kun takavetoisena jossa yllätys yllätys on eri jarrut kun 4x4 versiossa (käsi pystyyn kuka yllättyi?) Motonetin varaosa tiski ei löydä nelikkoon kun yhdet jarrut.. ja yleensäkkin nelikon alustaan yhtä mallia osia.. tai no kahta eri tarviketta mutta sama osa teknisesti... käyn nyt tänään vielä pyörähtää luojuksella kyselemässä noista alustan osista ja mahdollista lausuntoa että löytyykö heidän tietokannasta muita vaihtoehtoja.. alkaa hiljallee tuntuu että lähtee kiertoon koko vitun hiace tai sit ajetaan ilman leimaa..