Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.02.2015, 18:41
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Cool

tekniikan vaihto -87 hiaceen.. 2L -> 2L-T muutoskatsastus ongelmia! Ongelmat setvitty


elikkäpäs, joku aika takasin ostin tuon -87 4x4 hiacen jonka konehuoneeseen on sovitettu 2L-T kone, nythän on niin että muutoskatsastus tökkii kun ei maahantuojalta saa tarvittavia papereita...
Kysymys kuuluukin, onko kukaan palstalainen onnistuneesti leimannut tuommosta hiacee turbo koneella? eihän nurkkiin olisi jäänyt maahantuojan/toyotan edustajan leimaamia lappuja koskien hiacen alustaa? käsittääkseni tuon ikäiseen nelikko hiaceen ei ole olemassa kun nuo yhdet ainoat jarrut mutta millä lapulla sen saisi konttorilla todistettua kun ei varaosaluettelo kelpaa...
vaihtomoottorin ympärille sain tuossa paperit puretusta cressidasta mutta eipä tietenkään trafilla ole tietoa tuon moottorin uskomattomasta suorituskyvystä (2L-T) joten tuon koneen tiimoilta olisi kans hienoa löytää toyotan edustajan leimaamia lappuja alle 66kw teholla (interwebin ihmemaailmasta löytyi tiedot kyllä cressidaan ja sen moottorin suorituskykyyn joka on 63kw ja 188nm ja painoa tuolla koneella on 222kg)

vaikka hakisinkin dynolaput tuosta koneesta ja tarjoisin omavalmisteena leimalle eli väittäsin turbotetuksi vakio koneeksi niin silti tarviisin todistuksen noista hiacen jarruista ja alustasta muutenkin että on mallisarjan tehokkaimman alusta/sitä vastaava..

pienoinen palkkio luvassa leimaan johtavista lapuista ja papereista!!!

__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!

Viimeksi muokannut Hautalintu : 26.02.2015 17:23
Vastaa lainaten