Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
tulin taas kyllä siihen tulokseen et vittu jos asiat voi tehä monimutkasesti niin näissä ne on tehty just silleensä. taka-akselin irrotukseen tuhraantu melkein 4h kun yksin lattialla sitä pulas, mie en ymmärrä minkä takia isot pultit pitää olla jottain helevetin torxeja ja aina on jotakin edessä, ettei tukivarretkaan irtoo suoralta linjalta, vaan eka purettava jotain pois, et saa pyssyn hollille. saatana räikkä ja pulttikoneet keksitty jo sillon kun grandi on ollu piirustuspöydällä ni selvästi näkkee et lista avaimella pitäs kaik aukoo kun jenkillä ei ole hahmottunu et joku vois käyttee pyssyä huoltoihin.. wtf?!?
no, työvoitto ja alkaa hahmottua pikkuhiljaa tuo takaperonen ajattelu
|
Ainoa idioottimaisuus taka- akselilla on ne torx- pultit.. Mutta mitenniin ei pysty avaamaan pyssyllä, ja on takaperoisesti? Kaikki akselini olen kyllä Jeepeistä irrottanut ja kiinnittänyt pulttipyssyllä; lenkillä tai T- kappaleella + hylsyllä pitää kiinni siltä puolelta mihin pyssy ei mahdu. Etuakselilla tosin on vähän ahdasta banjon vieressä alatukivarressa, siinä vähän voi joutua kikkailmeen. Kaikki muut pultit etu- ja taka-akselilla lähtee pyssyllä hyvin?
Taka-akselin irrottaa helposti tunnissa, olettaen että rojut eivät ole ruostuneet jumiin.