Näytä yksittäinen viesti
  #91  
Vanha 08.02.2015, 12:44
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Kiitti vaan Safarimestareille, osallistujille ja erityisesti vinssinarun vetäjille!
Ensin tuli kytkimestä savut mutta kesti kyllä loppusafarin ajan, sen jälkeen turbon laippaliitos pakosarjasta löystyi ja kuuma pakokaasu poltti tulpanjohdon, sen jälkeen hävis vielä vaihdelaatikosta pakkivaihde kokonaan joka sit jo hankaloitti lumessa ajamista sen verran että jouti jo iltakasin jälkeen kotia kohti.
Eli se ois taas kone+laatikkopaketti nostettava viikkohuoltoa varten pois! …huoh...
Muutama kuvatus, videota koitan tyrkkiä myöhemmin nähtäville.
Torikokous.

Vuorenmaan höyrysavu Läjä.

Aukeilla oli lunta sen verran että letkan ekaa sai yleensä vinssata taaksepäin vähän väliä että sai kerättyä uutta vauhtia.

Kuraakin löytyi vähän, ei onneksi tämän syvempiä paikkoja ollut.

POUSA melkein jäi tasamaalle jumiin 15 minuutiks.

Kunhan pikkuviat saa korjattua niin täytynee rakennella ohjaamon lämmittimelle jonkinlainen nopeussäädin kun silmät kuivaa päähän, tukka hulmuaa kopissa eikä kuule mitään, tarkenee kylläkin.

Sami89vee Patrol rupes hörppimään ilmaa polttoainejärjestelmään.

Letkan vetäminen tollasessa yli 10 cm hangessa ilman pakkivaihdetta on vähän hankalaa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten