Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.12.2004, 09:30
tmx50:n Avatar
tmx50 tmx50 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Säännöt on kelvannu tuollaisilla rengas säänöillä Warn Trophyssä jo muistaakseni 3 vuotta ilman rutisemista. Mutta kaikille ei kato aina pysty oleen mieliks.

Pakko kysyä, että olisko se sun mielestä hyvä luokkajako sellainen, että jokainen osallistuja ajaa omassa luokassaaan ja näin ollen siis voittaa kisan omalta osaltaan???????????

Ai niin ja säännöt on tiettävästi alunpitäen kehittäneet Rover Ystävät ja Kisa Äccät, joissa ainakin tiettävästi on vaikuttanut "Mr Fuck You AKK" eli "los Myllis". Eli tuskin siis on ollut mitään tekemistä AKK:n kanssa.

Sit mikä vika digi kameralla kuvan ottamisessa??? Eks osaa ottaa kuvia, vai puuttuuks sulta kamera??
Warn trophyssä eivät sitten vissiin huomanneet katsastuksessa ettei mun autossa ole kaaria.

Se mitä kritisoin on se että jos 3:ssa vaaditaan hieman poikkeuksellinen varuste (kaaret) normaaliautolle, niin 2:ssa olisi voinut tulla vastaan sallimalla vähän isommat renkaat.

Kaikilla ei ole aikaa rakentaa jokaista kisaa varten autoa uuteen uskoon. Muuten on toki kovin lämmittävää että joku on noin huolissaan minun turvallisuudesta. Aikaisemmin olen jättänyt pahat kaatopaikat ajamatta, mutta nyt kun tarvii laittaa kaaret, niin voi huoleti ajella jyrkänteiltä alas???

Kyllä mulla digikamera on, noi emitit on vain niin näppäriä, nopeita käyttää eikä hajoa kovassakaan tiimellyksessä.

Tomi

Vastaa lainaten