Mun mielestä työvoimaperäinen maahanmuutto on OK ilman valtion tukia ja apuja ja jos tulokas EU alueen sisältä ja ennaltahankittu työpaikka yli 6kk. Tai jos jostain muualta niin vaatimus yli 12kk. Sekä pääomaa asumisensa ja elämisensä maksamiseen k.o ajan. Tämä takaa että verokertymää alkaa kerääntymään ja se jää tänne.
Valtion päättäjien sekä sosiaali tanttojen toimesta kansanedustajien siunauksella on sallitu SUOMALIASSA että Suomalialainen yritys pyörittää palettiaan työllistämällä kahta ulkomaalaista yhden alkuperäisen mies- tai naistyövuoden asemesta. Jolloin nämä väliaikaiset työntekijät myös tyytyvät pienempään korvaukseen koska näille maksetaan myös asuminen/ylläpito valtion toimesta.
Vertaa työviisumin saantiin muualle kuin Suomaliaan ja yleensä joka paikkaan muualle kuin tänne tarvitaan vielä ns. turvallisuus selvitys. Opiskelija/Business/Turisti ei saa oleskella kuin 3kk. Miksi kaikki muut toimivat toisin? Vai sakkaako Suomaliassa rajavalvonta, verottajan valvonta vai joku muu? Voisiko olla EU:N sisäinen työvoiman liikkuvuus.......
Ja tämä sen vuoksi ettei kukaan muu maksa niin hyviä tukia kuin Suomalia. Siksi kaikki "Pas*a" valuu tänne ja muut pääsevät siitä eroon.....

Lue laittomat maahan muuttajat, pakolaiset, työtä vieroksuvat yöntimot ym.
Miksi täällä tyydytään tähän? Muutamilla laki muutoksilla voitaisiin kuoria kermat päältä ja vetää "kurrit viemäristä"
TÄMÄ ON SYY MIKSI USEILLA ALOILLA HINTAKILPAILU ON VÄÄRISTYNYT.
Missä vika? Toivottavasti tämä herättää keskustelua, mielipiteitä suuntaan jos toiseen.
Lopuksi:
Jokainen saa arvailla mihin voitetut Eurot valuvat ja keneltä tukiin kuluneet Eurot on valtion toimesta viekkaudella ja"vääryydellä" kerätty.
Sekä mun mielestä sosiaalitukieaisten ym. valtiopohjaisten avustusten maksuperusteena pitäisi olla Valtion kassaan kertynyt verokertymä. ELI sen paremmat avustukset mitä suurempi ja pitkäaikaisempi verokertymä hakijalla on.
Ja jos verokertymä on NOLLA niin ei tukia. Verokertymän tarkastelujakso voisi olla alle ja yli 18v. Jos alle niin tarkastellaan vanhempien verokertymää. Silti mun mielestä alkuperäisväestön vajakit erikseen niin kuin tälläkin hetkellä lait ja asetukset määrää, ettei vaan jää kenellekkään väärää käsitystä.....
ps.
Voi kuulostaa brutaalilta mutta näin saataisiin budjetti "plussan puolelle".
Silti Valtionkin pitäisi pyörittää tuottavaa toimintaa eikä velkaantua.
Kuitenkin mun mielestä värilläkin on väliä.
"Alkuperäisväestön rajoitetun verovelvollisuuden omaavat tai omanneet älköön poteko huonoa omaatuntoa."