Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t0ny
No sää pystyt ainakin kahvia kittaamaan...  prkl. se on mulla ollu melkee kriisin paikka kun ei niin voi enää juoda kun ennen... Aamu kahvi on saatava jos meinaa liikenteeseen lähteä, muuten on autolla heti ensimmäisessä ojassa. (kaverin suusta kuultu) hyvä lainaus. 
|
Hmm. Tutun oloisia sanoja... ja jopa tottakin. Joskus aina aamuisin nukuttaa aika makoisasti. No sitten pikku kiireessä lähtenyt duuniin ja kappas vaan Patrolli on suistunut pellon puolelle pihatien ekassa mutkassa
Pari kertaa oon päässy jopa pihatien päähän ennen, kun on livenny pusikon puolelle

Nämä ulosajot on tapahtuneet kaksi kertaa Patrollilla ja Kerran LJ Toyotalla. Kaikilla kerroilla yhteistä se, että en ehtinyt juomaan
aamukahvia, koska nukuin rokuliin. Tällä tuskin on oikeasti ollut mitään tekemistä ulosajojen kanssa
Joka tapauksessa pata on aivan saatanan jäässä, jos ei aamulla vedä vähintään puolikasta pannua vahvaa kahvia.
Vähän sitten asiaakin
Närästyslääkettä oon syöny kohta 20v. Tosin pelkästään Rennietä... Pystyy elämään kunhan Renniet ei lopu