Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.02.2015, 19:18
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Toisto on median/mainonnan avain sana.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 Näytä viesti
Ei muuta kun postimerkki perseeseen ja takas kotiin. Ei mua ainakaan yllättäny et tekijä kuuluu etniseen vähemmistöön. Todella surullinen tapaus ja olis saanu jäädä tapahtumatta. Sama juttu oli sen Sellon ampujan kans. Se asu yhen mun kaverin naapurustossa ja oli häiriitynyny ja agressiivinen tyyppi.
Eli sama laulu mitä olen jo aikaisemmin kirjoitellut.

Omakohtaisen "journalismin" sekä noin yhden vuoden oleskelun seurauksena muslimi maassa totean......
Muslimi on uskontonsa puolesta oikeutettu "rankaisemaan" vai olikohan se
"raiskaamaan" vääräuskoisia kauniimman sukupuolen edustajia.
Ihmettelen suuresti miksi tätä ei ole otettu vakavammin puheeksi tai varoiteltu sen enempää.
Rumempaa sukupuolta tämä ei koske sen johdosta koska nainen ei ole "minkään arvoinen/tasa-arvoinen" muslimien opeissa toisin kuin kristinuskossa.

Ja kaikkein huvittavinta oli ton vuoden aikana seurailla kotimaan visiittien yhteydessä Istanbulin lentokentällä kun selvästi "vaaleat" kristityt kotimaassaan kelpaamattomat naispuoleiset vetivät puoleensa kaikkea yönmustasta kahvimaitoon väriltään rinnastettavia miespuoleisia kuin "Ruotsalainen abortti" kärpäsiä.
Tämä osasto on myös huomioitava. Saattavat olla näitä noi tohon "rankaisemiseen/raiskaamiseen/tappamiseen" altistuvat kun tuojansa kanssa tulee ryppy rakkauteen.

Silti tähän loppuun... niin kuin aikaisemminkin.....
Maailma olisi paljon parempi paikka ilman uskontoja.