Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 03.02.2015, 13:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Tää on totta, ja erityisesti ylä- ja alamäkipaikoissa pitää olla toiselle autolle tilaa edessä ja takana jos sattuu että pitää ottaa vauhtia, valuu tms. tai tiukoissa mutkissa kun joutuu vekslaamaan....ollu pari kertaa tiukka paikka kun innokas offari säntää heti perään tappituntumalla..

Toinen ikävä juttu on, kun ajetaan letkassa eikä katsota että näkee sen takanatulevan vaan mennään kiireesti vaan etummaisten perässä. ja kun joku jumii ja letka katkeaa, niin sitten risteyskohdassa seuraavat ihmettelee, et mihis ne muut meni
Nämähän pitäisi olla jo armeijassa opittuja juttuja.. Ala- ja ylämäkeen ei mennä ennenkuin se on kokonaan vapaa (ja vähän ylikin), risteyksissä/ mutkissa/ hankalissa paikoissa "vilkkukuittaus", eli aina odotetaan että seuraava tulee perässä ennenkuin matka jatkuu.


Meillä on duunissa kiellettyä ajaa yhtäaikaa laivan kannelta toiselle johtavaan ramppiin kun siinä on toinen kone menossa lastissa olevan yksikön kanssa - eli sen enempää ylä- kuin alamäkeen ole asiaa samaan aikaan.
Semejä vetäessä periaatteessa voi mennä kun ovat jarrullisia yksiköitä, mutta ei ole varsinkaan talvella/ sateella järkevää. Jarruttomien yksiköiden kanssa samaan aikaan ei ikinä, jos työnjohoto näkee niin helposti pääsee juttelemaan mukavia turvallisuusasioista vastaavan kanssa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten