Jaahas, tässä useamman tunnin rassaanneena näpit jäässä, meinas usko loppua. Kaikki tuli kapiinin puolel omast mielest käytyy läpi...
Laitoin auton käyntii, puhallin pelasi ja valojen äänimerkki alkoi soida... poljin kaasua kunnolla, --> puhallin sammui kaikki virta hävisi mitä mittaristoon ja etuvaloihin ym tulee... Sittehä tää kinkkurasia alkoi jo haistakkin.
Löytyi puhaltimen kaks 15a sulaketta palaneena. ( kaikki sulakkeet olin käynyt läpi 2x aikasemmin.)
Noh, Akulta lähtee plus navasta liitin mötikkä, hetiliittimen jälkeen johto poikki.
Tosin kuori oli ehjä, enpä olis heti huommannut ellen olis nykinyt niitä.
Vaihdoin tähän uuden piuhan, niin puhallin alkoi toimia ja mittari valot toimi.
Valot ei. Koska oli palanut pitkät sekä lyhyet ja parkit. kun nämä vaihto toimii taas kaikki.
Voiko olla jännitteen säädin Jaskana? vai onkohan tuo johto vain joku heräte johto?
senhän tietyst näkee jos viat tulee takas..
Eikös ton jännitteen näje akun navoista mittaa, ilman valoja ja valojen kanssa ja niin että nostaa kierroksia?
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta!
|