Viestiketju
:
Päivän hyvätyö.
Näytä yksittäinen viesti
#
1
02.02.2015, 20:30
hutikka
Veteraani
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Just tein metsäkonemiesten lavettiin pienen sähköremontin kun ei ajoramppi toiminu,kuulema 100km säästi ajamista pajalle kuskilta.Aikaa mulla meni n. 30min ja muodollisesti kympin osista pyysin+sain.Tärkeämpi oli se "päivän hyvä työ"
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.
PäHäMa
hutikka
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: hutikka
Etsi kaikki hutikka:n viestit