[up]
Jottei tämä nyt menisi yksiselitteiseksi Elisan moittimiseksi, niin annetaanpas nyt sitten ruusuja välillä. Eli muuton jälkeen minulla on ollut ongelmia adsl:n kanssa, yhteys pätkii ja katkeilee muutaman minuutin / tunnin välein. Kuitenkin sen verran usein, että se selvästi haittaa netin käyttöä.
Soitin tänään Elisan tekniseen asiakastukeen ja olin varautunut jonotukseen hyvän kirjan sekä puhelimen laturin kera. Hämmästykseni oli valtaisa, kun alkuvalintojen jälkeen puheluuni vastattiin välittömästi. Edellisellä kerralla kun olin jonottanut minuutin yli tunnin! Oli ihan pakko kiittää heti kärkeen ripeästä vastauksesta, asiakaspalvelijaa nauratti...
No, saamani palvelu oli erittäin hyvää ja asiallista. Asiakaspalvelija otti asian heti omakseen ja alkoi ripeästi hoitamaan sitä. Teimme yhdessä perustsekkaukset vikaselvitykseni jälkeen ja henkilö lupasi palata hetken kuluttua asiaan tarkistettuaan asian ensin heidän päästään. Noin 10 minuuttia tästä puhelin soi ja sama henkilö soitti takaisin ja kertoi, mistäheidän mielestään asia johtui. Koska selitys tuntui minusta mahdolliselta, kiitin asiakaspalvelijaa ja sovimme, että palaan asiaan uudestaan, mikäli ongelma ei korjaannu hänen neuvomallaan tavalla.
Tästä kului vielä noin tunti, kun Elisalta päin soitettiin vielä kerran. Tällä kertaa kyseessä oli eri henkilö, joka selvästikin oli ns. teknisempi kaveri. Tämä vielä kertasi lyhyseti ongelman, selvitti taustoja entistäkin tarkemmin ja kertoi muutaman kerran aiemminkin törmänneen moiseen ongelmaan ja mainitsi jo aiemmin saamani korjausehdotukset mahdollisiksi apukeinoiksi. Lisäksi hän antoi vielä muutaman teknisemmän vinkin joita kannattaa kokeilla. Lisäksi hän lupasi tallentaa tapauksen heidän järjestelmäänsä, jotta mahdollisissa jatkotoimissa minun ei tarvitsisi enää alusta alkaen selostaa kaikkia heillepäin. Sovimme jatkon suhteen samoin, kuin edellisen henkilön kanssa.
Mielestäni aivan käsittämättömän loistavaa toimintaa! Olen totaalisen yllättynyt ja hämmentynyt siitä, kuinka paljon voi palvelu muuttua ja parantua muutamassa viikossa! Vai liekö sitten kyse siitä tuurista, että kuka siellä toisessa päässä vastaa... No tuohon palvelunsaantinopeuteen se nyt ei ainakaan vaikuta. Kiitos vielä kerran Elisalle päin, tällä kertaa olen enemmän kuin tyytyväinen!
- Laskos -
"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
- Juhani Tamminen
|