Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 31.01.2015, 20:40
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Niissä on torsen tasauspyörästö jakiksessa ja lisäksi joka tasauspyörästössä 0-100% levylukko. Hydraulikäyttö ja sähköohjaus. Tämä siis, jos QD II voimansiirto, mitä varmaan kaikki Suomessa olevat on. Ei viskoja missään. Varmaan siirtää osan voimasta dynollakin tai sitten jarrut tosi tehokkaat. Vanhempi herra siellä polkaisi etujarruilla mittarin tappiin, loppuikohan 6 kN asteikko ja takajarruilla 5 kN. Totesin, että ei niillä pohjaan mennyt, niin sanoi, että menisihän, jos polkea viittisi. Se taisi tykätäkin Jeepeistä, kun useemmassa kohti sanoi, että jos ois japsi, niin ei näin hyvin ois se ja se..



Olikohan ennen näitä A-alkuisia oleva? Oli nimittäin noissa esim 100 malleissa just jotain tuommoisya. En nyt vaan muista, että miten se tekniikka oli.
Eikä tossa lie joku V6 tai V8 keulilla. Ainakin kahdet kannet siihen tilattiin, kun lahdenväylällä hävisi jakohihnan/ketjun kiristys. OT sorry...
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten