Näytä yksittäinen viesti
  #49  
Vanha 31.01.2015, 17:09
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mulkorollaan vaihoin jakoremmin ja ulomman vetarin nivelen.

Mut toi vetarin nivel... Kertokaas miten se lähtis vähimmällä tuskalla jos ja kun on ilmeisesti joku mukana tullut liian ohut lankasokka joskus kumin vaihdossa tungettu väliin? Oli ulosvetäjä ja varmasti päälle 500Nm mutterissa ja ei mitään vaikka antaa moskalla kaveriks. No laikkakoneesen en löytäny firman varastosta kun hiomalaikan niin sai tovin vinguttaa että sai lovee kylkeen. Sokkaakin sai raplattua pätkissä pois, mut silti oli kait jo sokkauran reuna tyssääntyny ku ei vaan irronnu. 2 tunnin pieksämisen, raplaamisen ja vinguttamisen jälkeen antautu vihdoin. Laikkaa kai tollaselle joutuu joka tapauksessa antamaan, mut mistä kohasta se helpoiten aukeis? Ja millä välttäis vastaavan ongelman jatkossa? Leveydeltään jämpti sokka mikä ei turhan paljoo pullota urasta?

... Kyllähän ne joskus kivestää, ite oon yleensä piessyt putkeen niitä, eli sopiva paksuseinänen putki, vetari putkeen ja nivelestä kannattuu putken reunaan, siitä massiivista kalautusta pystyssä koko paketilla KIINTEÄÄN eli tukevaan lattiaan, kiveen tms, mutta eipä ne pahimmat lähde aina näinkään, ja sitten menee millisellä laikalla paloitteluks

tuossa pieksemisessähän lähtee usein palasia poorin päästäkin, ...
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 31.01.2015 17:11