Seuraavana tuli tehtyä turvakaaret, kuvia ei tullut otettua tai ainakaan en löytänyt yhtään

no kuitenkin putkea tuli väänneltyä, muutaman kompromissin joutui tekemään.
Auto tarkoitus säilyttää 5 paikkaisena joten 2-ovisessa diagonaalit piti unohtaa, joten päätin tehdä vähän "vahvemmasta" putkesta. pääkaari tuli 60mm putkesta 3.6mm seinämällä ja muut osat 42.4mm putkesta 3.2mm seinämällä.. kaaret muotoiltu katon ollessa paikallaan ja hitsattu muutamalla pisteellä kiinni, lopullinen hitsaus katon irroituksen jälkeen
Kaarien valmistuttua tein taaksekin puskurin, jonka jälkeen pohjien kimppuun ja maalia pintaan.
Koko auto maalattiin ulkoa ja sisältä, ensin 1K happomaalilla, sen jälkeen Sikkensin 2K- maalilla (oma sekoitus) jonka päälle muutama kerros lakkaa

kaaret maalattu mattavalkoisella ja mattalakkaa pintaan