Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 31.01.2015, 12:03
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

jatkoa...

päivitellääs tätäkin välillä... projekti on tällä hetkellä ulkoruokinnassa, jonne siirtyi omin voimin kun pakko välillä päivittää noita muitakin kulkineita

mutta puskuri tuli 40x40x4mm palkista ja erilaisista kulmaraudoista yms.. kahdeksalla pultilla kiinnitys runkopalkkeihin.. vinssi mahtuu hiekkapellin taakse piiloon kokonaisuudessaan.



vetopisteille hitsasin 10mm paksusta raudasta kiinnityspisteet (molemmat puolet viistottu ja tarpeellisella virralla, pitäs kestää)



piti hommata pihalle tommone pikkunissani ni näyttää dodge isommalta dodge on täl hetkel etuvetone, en laittanu takakardaania turhaan paikallee ku seuraavaks ku otan talliin ni rupeen hitsailee kopan takapäätä ja se on helpompaa ku ottaa taka-akselin irti täs kuvas puskuri kokonaa maalattu ja vetopisteet paikallaa.
ja nuo vakiovälitykset (3.54) on aivan liian isot jos meinaa isommat renkaat laittaa, menee vähän liian kovaa jo noilla 33" pyörilläkin... ELI ASIALLE TÄYTYY TEHDÄ JOTAIN

__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten