jatkoa....
tämäkin on edistynyt, tosin viikon verran on ollu hiljasempaa polven takia..
mutta tuo apparin jalkatila on nyt varmaa vahvempi ku uutena, tein 2mm pellistä paitsi tuo kardaanitunnelin seinä on 1mm ku taipuu paremmin..
vielä ei oo saanu maalia pintaan ku väri ei oo viel varma et millä maalataan sisäpuoli.
etupyöräkotelot on avarrettu molemmat ja 2mm pellistä tehty, tuohon tulee viel jotai kumimattoo reunaa ettei rapa roisku. ja auto on akseleistaa pukkien päällä eli sisäänjoustossakin
pitäs tilaa olla riittävästi. kuvan ottamisen jälkee reunat siistitty ja maalattu mustaks. mittasin myös tekniikan paikallee laiton jälkee niin reilu 22cm jää vielä renkaan ja kaaren väliin
konehuoneen sisäpuoli maalataan tommosel helmiäishopeella (hammer ruosteenestomaali) ja pensselil sen verran paksuja kerroksia et varmasti kestää kolhuja.. ja muutamat valumat kuuluu
asiaan. myös koneen tukipalkki maalattiin samalla..
laatikko löysi paikkansa, ennen asennusta kardaanitunneli maalattiin/massattiin useampaan kertaan. tuohon pitää viel vaihtaa öljyt+suodatin ennen kun lähtee ajelee.. tosin siihen on vielä aikaa.
Vanha rikkinäinen moottori heivattiin mäkeen ja tilalle löytyi pienen etsiskelyn jälkeen täysrempattu/koekäytetty 360 Policespecial-moottori.
seuraavassa kuvassa moottorikin on paikallaan, kuvassa on startti jo paikallaan mut kuvan oton jälkeen kaikkii pikkuhimmeleit on laiteltu paikalleen mm.laturi, ohj.tehostimen letkut yms.
sähköt menee lähes kokonaan uusiks konehuoneen puolelta, ja laitetaan suojaputken sisäl kulkemaa ni selkeyttää tilannetta.
tossa ohjaustehostimen letkuja laitellessa tuli huomioitua et simpukan ja pumpun väli on aika lyhyt, joten pitäskö tuohon nyt suoraan laittaa paluulinjaan jonkun näköne öljynjäähdytin?
laatikolle on semmone iso jo olemas mut luulis et tuo ohjaus saattaa vaik kuormittuu noil renkail aika paljon ja mehut rupee kiehumaa..