Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.01.2015, 00:06
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemi Näytä viesti
On ne tehokkaita,kun kahta autoo pystyy ajamaan!? :-O,..Mikä kuvio siellä oikein on,..Porukkaa pois,ja jäljelle jäävät tekee hommat vai?
On se tehokas olevinaa juu.Mun tietääkseni sieltä ei pitäsi ketää laittaa pois mutta saattaa olla että ite oon heikolla jäällä ku viimen tullukki ja ku se latvalaho mulkero jäytää mua ja hokee mulle en halua syödä sun töitäs..jaaa..mitäs se si tekee ku mut laitetaa taas lomautukselle ja tää paskarukkane ajelee mun työkalulla jonka piti olla mun työpiste ja mun piti yksin ajaa sitä ja joskus vaa tarvittaes tulla tuurikaveri..se siitä sitten. Äijä on sellane saatana paskiainen joka ei tiä mitä on hanskojen käyttäminen tai käsien pesu.Eiku paljain käsin kasetoimaan,tankkaamaan ja sorkkiin kaikkee mahdollista ja mieluiten mitä mustempaa sitä parempi sinne on näppinsä änkee ainaki käsien väristä päätellen.on kiva mennä sen äijän jälkeen autoon kun pitää pukee ensin joku t-kaupan kokovartalo kortsu ettei oo itte heti musta ja asentajan hanskat kädessä ajaa jotka mustuu hetkessä.Jos jotain hajoo...ei ole minun syy vaan toi toine sen jo rikko ettei menny mun aikana...eipä niin..hienoa olla noin täydellinen!!