No onhan noita SAS- muutoksia (solid axle swap), eli laitetaan risukeulan tilalle jäykkä akseli. Se vain ei toimi täällä byroslaviassa
Coil-overit voi laittaa niin kauan, kunnes tulee ikäraja vastaan. Eli muistaakseni 1998 alusta (vai olikohan joku kuukausi vuonna '98) käyttöönotetussa/ sen jälkeen tyyppihyväksytyssä autossa tarvitsee TÜV- hyväksynnän tai e- hyväksynnän jousiin. Sitä vanhemmissa ei. Eli uudenmpaankin voi laittaa, jos löytyy ko. automalliin hyväksytty coil-overpaketti.
Joskus mietin vastaavaa asiaa, kun ajattelin että olisi vaihtanut jäykkäakseliseen Grand Cherokeehen vietereiden tilalle coil-overit joka nurkalle. Muuten hyvä, mutta auto on 1998 vuosimallia joten homma kaatui siihen, koska "automalliin tarkoitettuja, e- tai TÜV- hyväksyttyjä" coil-overeita jousineen ei ole. '97 tai vanhempaan ei olisi ollut mitään ongelmaa, koska jouset eivät silloin vaadi hyväksyntää maastoautossa.
Käsittääkseni risukeulaisessa vääntösauva + iskari tai kierrejousi + iskaripaketin muutos coil-overiin on jousimuutos, joka siis on ihan ok sopivanikäisessä autossa. Tukivarret saa vaihtaa, jos on tehdastekoiset ja kyseiseen automalliin tarkoitetut.