Viestiketju: rokkikone autoon
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.01.2015, 17:08
Focustiks:n Avatar
Focustiks Focustiks ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.11
Sijainti: Orimattila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Mitä ihmettä tuollaisessa tekee wifillä??? Ihan jeez kyllä jos siinä on 3g niin voi tuolla laitteella latailla suoraan nettiradiot. Ehkä tuo tajuaa myös jakaa sen auton 3g yhteyden wifillä auton sisälle? Silloin siitä olisi hyötyä. Noiden ongelma on vaan siinä että tajuudet vähän vaihtelee. Esim. 4v vanhalla mokkulalla ei toimi enää kaikki tajuudet kun ovat uusia taajuksia ottanut käyttöön. Ei se kovin suuri ongelma ole, mutta 5v jälkeen en tie tekeekö tuolla 3g ominaisuudella mitään? Itse olen tällä hetkellä nettiradioita kuunnellut luurin kautta. Luuri piuhalla kiinni radioon. Tällä pääsee eroon tuosta tajuus ongelmasta, koska luuria tulee parin vuoden välein vaihdettua. Vähän katsellut noita radioita missä ois bluetooth. Sellaisella siirtäis äänen langattomasti. Lisäksi ne toimisi handsfree settinä kun osassa tulee vielä extra mikrofonit messiin. Tuo laitos on siitä hyvä että se menee 1dinin paikalle. Sopii siis melkein kaikkiin vanhoihin autoihin. Meikäläisellä on myös vakiona 1dinin paikka, mutta siihen on mahdollista tehdä 2dinin paikka.
http://www.autostudio.fi/autohifi/au...utosoitin.html
Tällänen löytyy omasta autosta ja on ollu vajaa 2vuotta ja pirun hyvä. aluks samsungilla soittelin bluutuuthin kautta spotifyita joka ei näyttäny kappaleen nimiä, mutta en mä niillä nimillä mitää tehny ku tiesin muutenki mikä kappale on kyseessä. Nyt soittelen Iphone 4s:n kautta niin äänenlaatu on parempi ja näyttää ne kappaleen nimet. Kameran tilasin kiinasta makso 12€ ja toimii tässä. Ja tässä tuli handsfree systeemit mukana. Eikä kiukuttele pakkasesta mitään. Suosittelen
Vastaa lainaten