Hieman taas maastonorsu nitkahti eteenpäin, pikku hiljaa

Tuleviin etujousiin tuli puslat vaihdeltua, vielä tarvis niputtaa lehdet yhteen ja varata hieman aikaa taistella jouset paikalleen.

Aloin etukardaania ruuvaileen paikalleen nivelen vaihdon jälkeen ja ihmettelin kun ei tahdo ristikon laippa pyöriä, kirosin jo hiljaa ittekseni että siellä on joku pinionin laakeri leikannu kii tms.. Ei tuo etuperä ole kuitenkaan vuosiin pyöriny. Koppa auki, ja jumituksen syy oli varsin yksinkertanen

Mistä ihmees on vettä päässy noin perkuleesti murikkaan?? Korjaus oli helppo, yöksi valuun tyhjäks ja uutta vetaria putkeen...


Onkos toi osa nyt sitte spindle? Oli kuitenkin neulalaakeri entisen näkönen joten se vaihtoon samalla. On varsin ikävään paikkaan tuonne putkeen toi laakeri saatu kun ei tahdo päästä oikeen naputteleen sitä poieskaan. Neulat helvettiin ja pienet mig lanka nöölit koolinkiin, johan lähti melkein ittestään. Ja uutta Timkenia kehiin


On se vaan eri outo laite ajella tuollain niinku tuon Valpin jälkeen. Pehmee jousitus, kevyt ohjaus, tilava kuskin paikka, jäätävä nokka ja mukavat saundit
Automaatti on kyllä jees varsinkin kun hiemankin poikkee pois tieltä... Takaiskarit täytyy kyllä hommata pidemmät asap, ikävästi pääsee noi orginaalit pohjaileen ulosjoustaes koko ajan... Toinen pakoputkikin jäi johonki risukkoon.

Varmaan takaiskareita pääsee seuraavana järkeileen, tai etujousia, täytyy vähä kattella kuinka on tilaa ja aikaa levitellä autoo osina halliin/nosturille...