Kiitokset Teme74 rengaskaupoista ja antoisasta keskustelutuokiosta kaffen äärellä! (Tars muute helistellä sulle ja kysellä hiuka konsultaatiota yhtee prokkikseen jahka ny saa osat ja kamppeet tontille/pajalle)
samoin JV73 ahdin kaupoista sekä jäsen NORT jonka kanssa on kans kaiken näköstä höpötelty niin maastoajosta kuin maanrakentamisesta!
ja hyviä neuvoja ja vinkkejä oon poiminu noista rakennusprokkiksista nii paljo etten edes viitti alkaa kaikkia nimimerkkejä listaamaan!
ja ylläpidolle iso peukku, loistavaa foorumia pidätte pystyssä!!