Perjantaina nuijin etusisälokareiden alaosien päällekkäisten peltien huullokset lekalla matalaksi. Näin tuli ainakin sentti lisää tilaa. Muovinen sisälokari muotoilitiin kuumailmapuhaltimella pellin myötäiseksi. Ei räpsytä enää kääntäessä kiinni.
Samalla tutkin pakoputkesta tulevaa inhottavaa vikinää jonka arvelin tulevan kartioliitoksesta. Katselin alkuperäistä pakoputken keskipönttöä ja arvelin sen olevan aika ahdistava. Tilalle vaihdettiinkin gazista jäänyt simonsin läpivirtaava 2.5" pönttö joka on myös paljon pienempi ulkomitoiltaan kuin alkuperäinen. Äänet mataloitu pikkasen ja kai se vähän paremmin hengittää kun turbon vihellyskin kuuluu paremmin. Kartioliitoksen voitelin kuparitahnalla ettei vikise, jos ääni nyt siitä edes tulikaan.
Velipoika huomasi auton alla että dieseli haisee ja paluulinja on märkä. Eräs kurvi olikin takaosasta niin mätä että irrottaessa se katkesi. Vaihdoin samalla kummankin linjan. Putket tuli muovisista paineilmaputkista joita sattui olemaan tallissa. Tuntus että lähtee helpommin käyntiinkin jossain tapauksissa vaikka kylmänä vielä vähän sahauttaa.