Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi
Meinasin tukehtua äsken kun kävin katselemassa muun puuhailun ohessa mitäs facebookkiin kuuluu. Ja joku oli vissiin lukenut tämän kirjoituksen, kun oli yhteen koiria ja metsästystä koskevaan ryhmään avautunut aiheesta että miksi sinne laitetaan kuvia muista kuin metsästys tilanteista?
Ristus että kilahti. Se on minun suosikki ryhmä, tai niinkuin porukka tän offipalstan lisäksi.
Ei perkele, ei suomen kokoisessa maassa riitä pienen harrastajapiirin kuvista yhdellä rodulla kovin pitkäksi aikaa.
Ihan kun joku jolla on vaikka daewoo, perustas oman ryhmän ja sinne saa laittaa kuvia vaan Daewoolla metsässä ajamisesta. HIljaista olis, luulen.
Joo ja tuo pitää kyllä paikkaansa että ne kiihkeimmät tyypit yleensä on juuri harrastuksen aloittaneita, nuoria, tai jotain muuta hauskaa.
Esim. Venejutuissa huvittavin paikka on Suomi24 venesivut. Siellä on niin sekavaa porukkaa vuodesta toiseen ettei mitään rajaa. Ja luulen että siellä(kin) on muutamia joilla ei ole minkään valtakunnan venettä. Ei o ollut, eikä tule varmaan olemaankaan?
Mutta tää offipalsta, tää on hyvä, oikeesti. Tota kiusaamista ei kyllä pahemmin esiinny, eihän? Ja jos tosissaan haluaa apua/tietoa niin koskaan en o jäänyt ilman, edes etteikö joku olis edes yrittänyt.
|
Eli löytyy niitä täältäkin....
Sinunkin kannatta oppia hymilemään/nauramaan omalle kuvalle ja vielä enemmän kavereiden/muiden....
Joskus aikoonaan "vanhempi" herrasmiäs valisti minua:
Riittää kun olet itse tyytyväinen "vehkeisiisi/leluihin/harrastevärkkeihin"
Tossa vois olla sullekin jotain. Mulle se osui laakista.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi
Jep. se on kyllä yks huippupaikka. Ja miullakin on Linhai pelannut vuodesta 2009 kuin kello. Mitä on särkynyt on mennyt omasta hölmöydestä tai uhkarohkeudesta.
Kaverin canam on huollossa vähän päästä, ja silti se jaksaa katsella miun kinkkiä pitkin nenää. Ja se ensi asennus Warnikin halkes rungosta ekatalvena pelkässä aurakäytössä. No ite oon ostanut jo 3 kiinan vinssiä, mutta taitaa vielä jäähä hinta alle sen Warnin?? Ja yks niistä hajos huonouttaan, ja toinen kun kytkin meni paskaks ja poltti sen. Kolmas on kestänyt.
|
Positiivista ainakin se että olet säästänyt muutaman Euron ja hyllyt notkuu varaosia.....
Aläkä ota tätä liian vakavasti.
Ketjun aihe on mainio. Jokaiselle riittää siitä varmaan paljon luettavaa niin riveiltä kuin niiden välistä.