Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei... ei se kestä. Ei ainakaan jos tarvitsee välillä käyttää kaasua, kun ei tunnu kestävän edes puolikaasulla  Iso kasi ja pienikokoinen välitys ei ole toimiva yhdistelmä. Siistillä ja kevyellä ajolla kestää vielä jotenkin, mutta siinäpä se. On nyt tullut sen verran kokeiltua millaista tuhoa saa ZJ:ssä D30:ssä ilman lukkoja ja lukkojen kanssa, sekä lyhyillä ja pitkillä välityksillä, että low- ja high pinion- malleilla, että ei se hyvä ole
Kääntöjä en rupea ikinä rajoittamaan, hullun hommaa jos minulta kysytään. Ei niitä renkaita tarvitse kääntää tappiin asti linkkuun kun täydellä hapella menee, ja toisaalta taas tappiin käännettynä ehjät vetareiden nivelet ei hajoa kun ajetaan pintakaasulla. Ennemminkin toivoisin vielä jyrkempää kääntyvyyttä tuolta etuakselilta..
|
Niin mutta pikkukasilla kestää!

Pitää vain valita paikat mihin menee ja mihin ei. Tehoja tarvitaan paksussa kuravellissä, että kuvio pysyy auki. Muuten liikkuu ihan pintakaasulla jyrkissäkin mäissä, kunhan vain huolehtii että tassut on maassa.
Kääntöjä on pakko rajoittaa, kun eihän kyse ole kuin ykkössenteistä ettei osu esim. tukivarsiin tai vakaajaan. Jos ei käänny, niin sitten pakitetaan. Siinä mielessä XJ on loistava, kun saa kääntää LISÄÄ kääntöjä ulottavammilla 8" vanteilla 33":lla kuin vakioilla vanteilla 31":llä!

Kyllä kääntyy äkäseen!