Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.01.2015, 14:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Kyyl se kestää 33":tkin, kunhan pitää välityksen 3,73 eikä laita lukko(j)a. Sit vain joutuu tinkimään vähän muista ominaisuuksista - kuten katukiihtyvyydestä - mutta hyvät jouston- ja käännönrajoitukset ja molemmat vakaajat irti, niin menee aika hyvin offissa.
Ei... ei se kestä. Ei ainakaan jos tarvitsee välillä käyttää kaasua, kun ei tunnu kestävän edes puolikaasulla Iso kasi ja pienikokoinen välitys ei ole toimiva yhdistelmä. Siistillä ja kevyellä ajolla kestää vielä jotenkin, mutta siinäpä se. On nyt tullut sen verran kokeiltua millaista tuhoa saa ZJ:ssä D30:ssä ilman lukkoja ja lukkojen kanssa, sekä lyhyillä ja pitkillä välityksillä, että low- ja high pinion- malleilla, että ei se hyvä ole

Kääntöjä en rupea ikinä rajoittamaan, hullun hommaa jos minulta kysytään. Ei niitä renkaita tarvitse kääntää tappiin asti linkkuun kun täydellä hapella menee, ja toisaalta taas tappiin käännettynä ehjät vetareiden nivelet ei hajoa kun ajetaan pintakaasulla. Ennemminkin toivoisin vielä jyrkempää kääntyvyyttä tuolta etuakselilta..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten