Viestiketju: Heppatytön Hodari
Näytä yksittäinen viesti
  #44  
Vanha 21.01.2015, 20:34
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 806
Perusasetus

Pahus, kun oon toistuvasti unohtanut tutkailla aihetta, mutta 17 taisi lukea pakopesän kyljessä, jos se jotain kertoo.. kaveri on raktorivaraosakaupassa töissä ja tuli sitäkautta mulle. En siis ole sen tarkemmin perehtynyt tuohon, kun vaihtoehtoja oli juuri tuo yksi.

Laippoja tuli vähän siivoiltua tänään ja postista polkaisin tuollaisen paketin, missä oli nelikanavainen lämmönhavainnointilaitteisto , -30...+1300 astetta, 2kertaa sekunnissa. Ja pakoputken kiinnittämiseen 4" v-panta.

Mites tuollaisen pakosarjan liimaaminen migillä? Vanhat putkimiehet sanoo, ettei sovi liimata lämpöjohtoa mikillä, kun lämpölaajeneminen aiheuttaa säröjä sauman viereen. Tai jos voi, niin mitä pitää ottaa huomioon? Kaasullakin nuo saattaisin turata, mutta on hankalampi ja taitaa vääntelehtiä enemmän lämmöstä..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150121_201159.jpg‎
Views:	352
Size:	75,5 Kt
ID:	56549  
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Vastaa lainaten