Mitä hyötyä tuosta kellosta sitten on?
Eikö se ois sama kun se vetari ois kytkettynä kokoajan?
Jos takavedollakin kaikki rällit pyörii koko ajan?
Takaveto on takaveto ja nelikko aina kiinteä 50/50.
Hyötyä esim ln110 nelivetoon se ettei tarvi pahan paikan tullen nousta kääntämään napoja kiinni?
Haittapuolena kovempi kulutus kun nelikko mukana kokoajan?
Voiko ton nopeesee nelikkoo siirtymisen tehä siis vauhista jos rillat jo pyörii.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK
Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980
Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
|