Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.01.2015, 07:50
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 Näytä viesti
Pyhä henki on erittäin vahva näissä Toitotoissa, samaa ei voi sanoo korista
Meinaatko käydä koko korin läpi?
No niimpä.....kauhee "myllerrys" pään sisällä eilen ja tänä aamuna, että alanko oikeesti korjaan kaikki mätäkohteet, siis tossa on kuvat vaan muutamasta kohdasta, mätää on kopassa paaaaljon lisää!!!! Muutenkin siinä on tietty kunnosteltavia ja paranneltavia kohteita, kuten kaipais esim. katon vaihdonkin ja ovien vaihtoa ja sit ylimaalauksen, etuakseliin vois naputtavat murrokset vaihtaa ehjiin, puskureita parannella ym ym ym........vai lopettaako tän auton matka tähän ja osina/kokonaisena myyntiin???

Plussaa on, että tähän autoon on vaihdettu HJ61 moottori ja lukko-akselit ja on siis ollu mulla nurkka-autona vajaan vuoden ja toiminu teknisesti hyvin. Leimattu 33 fillareille ja 3+3 paku ja 3500kg koukku, jotka itelle ollu tärkeitä, eli on voinu vedellä kärryä ja tarvittaessa päässy useampi henkilö kulkeen matkassa, kun toinen 3500 koukullinen mulla on 2 paikkanen Discovery, mutta siin aika usein toi matkustaja määrä rajaa menemisiä.

Mutta isoo miinusta on toi saaketin laho kori ja luukut Muutama paikka ollu vuoden mittaan jo tiedossakin, mutta nytten kun lopulta pesin ja aloin tutkii tarkemmin, niin alko oikee pikkusen jopa vituttaa

Paljon siis jos käyttäis aikaa ja "entisöis" kopan, eli mätäpaikkaa+vaihtaa katon+vaihtaa/korjailee luukut ja maalaus vielä perään, niin olishan se taas sitte kunnossa. Oon jo vuoden aikana hankkinu hyvän katon, hyvät ovet, lokasuojien paikkapalat, ehjän konepellin, mutta tosin neki pitäis kaikki sit maalaa vielä ......mutta aikaa kuluis paljon korjaukseen ja siitähän on aina pula (kuten myös rahasta).

...emmäää siis tiedä vielä.....pitää viikonloppuna tutkia ja miettiä lisää.
Vastaa lainaten