Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 15.01.2015, 22:39
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

onko tuo bensakoneella kun puhut ryypyttämisestä??

jos se on turbodieseli, niin nissani hehkutetaan aina, kylmänä annat valon sammua ja parin sekunnin päästä vasta starttaat, lämpösenä valon sammuttua tulille. jos rykii tai rytkyttää ekat sekunnit, niin siellä on hehkuja rikki tai ne ei toimi oikein, käyntiin nuo suorat kutoset lähtee _AINA_ ja se niiden turma on, koska jos öljy ei kierrä niin varmasti käy myös kuivana. huonon hehkun voi aiheuttaa myös ylipaska akku/akut, eli kannattaa panostaa akkujen kanssa laatuun ja tarkastaa ne säännöllisesti, että ne pelaa oikein. toki erilaiset ilmavuodot jne voi olla jo tuon ikäsessä mahollisia harmin aiheuttajia ja ne on vähän nihkeitä selvitellä välillä, mutta nuo oireet kyllä viittaa enempi sähköpuoleen kun siihen, että stopissa vetelisi ilmaa jostain välistä.. niin ja sitä kaasupoljinta saa painaa startissa, tähän asti miulla on ainakin jokanen sukupolvi ollu ihan samanmoiset keskenään, että pedaalia painetaan jos halutaan käynnistää
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten