Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.01.2015, 20:43
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Exclamation

Kyllähän se ajanvaraus velvoittaa molempia osapuolia

Välttämättä ei kaikkea luettua hyvällä tahdollakaan aina ymmärrä vaikka yrittäisikin, mutta en ole tuolla väittänytkään, että pitäisi maksaa tekemättömästä huollosta vaan siitä ettei ole ilmaantunut paikalle vaikka on ajan "rottelon" huollolle/korjaukselle tilannut. Olen varma että sama käytäntö kuin hammaslääkäreillä/lääkäri/terveysasemilla kävisi myös korjaamoissa jos vaan uskaltaisivat maksun ottaa käyttöön. Eli jonkinlainen "sakko"maksu olisi ihan paikallaan koska joutuu sen asentajan varaamaan ko hommaan En tosin ole kuullut, että maksuja olis korjaamoilla käytössä kun pelkäävät, että asiakkaat muuten kaikkoavat tai niillä on niin paljon ylibuukkausta että ei ukot seiso tumput suorana vaikka joku kottero jäis tulemattakin!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Ei näköjään menen luetun ymmärtäminen mene jakeluun itse "herra" Byrokraatillekkaan.....
Missään tapauksessa ei makseta tekemättömästä työstä....... vaan jostain muusta...... jos joudutaan maksamaan....
Eli odottamisesta, sopimusrikosta, tms.

Hammaslääkäri tapauksessa jos olet yksityinen ja jätät saapumatta vastaanotolle niin maksat sakkomaksun et kuitenkaan tekemättömästä työstä vaan varatusta ajasta ja saapumatta jättämisestä. Tämä yksityiselle puolelle....

Se on eri asia jos itse tilaat jotain ja jätät velvollisuutesi lunastamatta.....
Niin ehkä peiliin katsominen riittää....silloin todellakin tietää kuka maksaa....

Viimeksi muokannut Byrocrat : 16.01.2015 12:24