Yhteenvetona ensimmäisten 600 km jälkeen vois sanoa et tää on ihan mahtava arkiauto! Lämpöä riittää, hiljaisempi satasen nopeudessa kuin Opeli, kulutus taitaa olla ihan kohtuullista (ei oo vielä tarvinnu tankata) ja kulkupuoli on sekin parempi kuin Opelissa. Kolmosella ja nelosella ei radioo halua pitää käynnissä kun turbo viheltelee niin hienosti..
Oikeastaan negatiivista tässä on vain pieni tärinä satasen nopeudessa, joka saattais korjaantua renkaiden tasapapinoituksella, ja sitten huono kylmäkäynnistyminen. Aamusin lämpimästä tallista (+16) lähtiessä hörähtää kyllä ryypyttämällä käyntiin ihan välittömästi, mutta käynti on tosi rykivää ja laiskaa ekat 5-10 sekuntia. Lähtisi varmaan ilman ryypyttämistäkin. Kaasua jos pitää pohjassa niin lähtee kyllä ihan hyvin. Ohjekirjakin sanoo, että alle +20 asteessa ja koneen ollessa "kylmä" (ajamaton), niin pitäisi ryypyttää ja antaa kaasua, et ehkä se on ihan normaalia. Senhän näkee sit ku on kesä ja kärpäset et tarviiko polkea.
Astinlaudat poistin, kun niiden tukiraudat oli ruostunut piloille, ja eturoiskeläpän kiinnitystä fixailin sen verran et huomasin sieltä alta jonkun poistaneen ruosteita joskus. Oli unohtanut laittaa uutta peltiä, joten pieni aukko sieltä löytyi. Mutta eipähän se kohta ainakaan ruostu uudelleen. Kohta jäi kuitenkin läpän alle piiloon.
Viimeksi muokannut Heering80 : 15.01.2015 16:52
|