Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 15.01.2015, 13:16
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Jatketaanpas peruutusvaloasialla. NSS-liittimelle tulee äkkiä mitaten sellainen 7-9V jännite. Kojetaulun alla on vielä yksi liitin ja sinne tulee vähän reilu 10V. Sulakkeelle tulee ~12V, mikä on suurinpiirtein sama kuin akussa nyt oleva jännite.
Jos NSS:n kautta kiertää, niin jännitehäviä on luokkaa 0,1-0,2V ja kun lykkää akulta suoraan plussan sitä kautta, niin peruutusvalot syttyy. Eli vika on jossain siellä sulakkeen ja konehuoneessa olevan NSS-liitoksen välissä. Se väli on taas suojaputkessa ja vielä teipattuna. Jospa vetäisi NSS:lle syötön vaikka 10A sulakkeen kautta suoraan akulta (siinä on valmis piuha sulakekantoineen jonkin viritelmän takia), niin pitäisi toimia.
Vastaa lainaten