No hei on se hyvä että joku onnistuu

, kiitoksia vaan Sami!
Osaako joku kommentoida, en pysty mielestäni mitenkään muokkaamaan tuota luomaani ensimmäistä viestiä, johtuuko siitä ettei ylläpito ilmeisesti ole vielä kuitannut "täysjäsenyyttä" ? Tekisi mieli kertoa siihen vähän lisää auton hankinnasta, miten siihen päädyttiin ja mitä kotterolla on tarkoitus tehdä...
Jollakulla oli täällä allekirjoituksena viesteissään että "osta japsi, opit hitsaamaan" - pakko todeta että pitänee paikkansa

No, toki on tunnustettava että ostotilanteessa kyllä jo ymmärsin työtä olevan luvassa, mutta kyllä se vaan aina onnistuu jollain tavoin yllättämään! katsotaanpa saavutuksia taas, vaikkeivat ne kummosia olekaan.
Palkkihelmoihin vielä tuollainen "tyylittely", noudattaa sitten paremmin korilinjaa. Jos joku ihmettelee miksi takana palkki on lyhyempi, ajattelin ettei ole niin paljon laikattavaa kun niitä 33" sitten alle koetellaan...
Nurkka jo likimain koossa. Aiheutti muuten päänvaivaa hitsata tuo kokonaan siten, ettei korin ja rungon välinen kumi kärtsää kokonaan. Onnistui kuitenkin ilman ylimääräistä "kuminpolttoa"

Huutaa vielä pikkupaikkaa tuohon ylemmäs.
Sievä pikku paikandeerus runkoon...
Tällä saisi EuroNcapissa varmaan varmaa huikeat pisteet

takavyön kiinnistyspiste... huh huh...
Hiukan vähemmän oksidoitunutta etulattiaa tässä koetetaan hahmotella, alla poikittaispalkki joka samalla kiinnityspiste korin ja rungon välillä. Osu sattumalta kulmatkin ihan kohdilleen perstuntumilla.
Hiukka maalia jo tässä kohtaa, jos vaikka ei onnistu kotelomaalaukset. Onko kellään muuten kokemuksia hyvästä / kohtuullisen hintaisesta kalustossa millä suihkia
maalia koteloihin?
Tämmöstä turattu, seuraavaks vähän pyörän kaaren avarrusta tuohon etulattian puolelle. Olisiko jollain heittää veikkauksia paljonko pitäisi saada kaareen lisää tilaa etupyörän takapuolelle, että 31" mahtus pyörimään? niillä nyt varmaan alkuun mennään. Meinasin että jos 3 senttiä siirtäisi kaarta kauemmas, pääsee sillä ainakin alkuun mutta hiertääkö heti?