Nyt on saatu malmikasa takas pyörilleen
Tuollaset jouset tuli sitten lopulta niputettua. Neljä lehteä + kuormalati. Hyvin rasvari rasvalla voideltuna.
Tuollases asennos se on nyt perä ilmaan nostettuna. Takapuolelle tein pulttien vastapeluriks 10x30 latasta palat.
Siirsin korvia 50mm taakse alkuperäiseltä paikalta. Olis varmaan saanu ottaa hieman lisää. Vai mikä on hyvä riipun kulma auton paino päällä?

Pitäisköhän tuota perän kulmaa kääntää hiukan suorempaan? Alkaa oleen aika heitto kardaanin tulo ja lähtö kulmilla. Lähtö jakolootan päästä on pienellä kulmalla alaspäin.
Aavistuksen nousi takapää verrattuna aikasempaan korokepala+kierrejousi yhdistelmää. Iskareita huutaa pidempiä, muuten on ajomukavuus aivan uusissa lukemissa. Aika pehmeän tuntuinen vaikka on suht timmit iskarit.
Hiukan on kenollaan tuonne apparin puolelle, mutta se pitäis suoristua kun saa etujouset vaihdettua. On noi alkuperäiset etuset aivat mutkalla ylöspäin

Jos joltain löytyy tuota takalasin vaijeria+ moottoria, olisin hyvin kiinnostunut. Sais tuon reiän tukkia luukusta

Peräkoukkukin jäi yli jos jollakin olis tarvetta??



Tuli kasattua Ameriikan vetari uudella nivelellä ja ulommalla purkuosa vetarilla. Tuosta jatkuu toivon mukaan ens vloppuna, hyvä jos kerkiäis etujousia samalla jo vaihteleen.
Oliskohan jollain kertoo/suositella minkä pitusta takaiskaria kannattais kattella? Nosturilla perä ilmassa kiinnityspisteiden väli on sellanen 76cm, mut varmaan pidemmät tarvis olla että pääsee vähän vääntyyn vielä alaspäin? Hyvä jos sais alkup. kiinnityspaikat hyödynnettyä. Ebaystä
http://www.ebay.co.uk/itm/DISCOVERY-...item1e81f8d356 löytyy näköjään vaikka mitä, varsinkin LandRover iskareita helvetin pitkällä iskulla, mut näyttävät olevan tappi-tappi kiinnityksillä eikä viittis turhaan uusia korvia alkaa väsäileen. Vai täytyykö odotella että saa eteen vaihdettua jouset ja venyteltyä traktorilla nurkan ylös?