Viestiketju: BlaZZeri -88
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 11.01.2015, 17:48
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Nyt on saatu malmikasa takas pyörilleen

Tuollaset jouset tuli sitten lopulta niputettua. Neljä lehteä + kuormalati. Hyvin rasvari rasvalla voideltuna.
Click image for larger version

Name:	WP_20150110_001.jpg
Views:	493
Size:	73,6 Kt
ID:	56146

Tuollases asennos se on nyt perä ilmaan nostettuna. Takapuolelle tein pulttien vastapeluriks 10x30 latasta palat.
Click image for larger version

Name:	WP_20150110_008.jpg
Views:	500
Size:	81,4 Kt
ID:	56147 Click image for larger version

Name:	WP_20150110_007.jpg
Views:	490
Size:	78,9 Kt
ID:	56150

Siirsin korvia 50mm taakse alkuperäiseltä paikalta. Olis varmaan saanu ottaa hieman lisää. Vai mikä on hyvä riipun kulma auton paino päällä?
Click image for larger version

Name:	WP_20150110_010.jpg
Views:	492
Size:	80,5 Kt
ID:	56148Click image for larger version

Name:	WP_20150110_011.jpg
Views:	568
Size:	74,0 Kt
ID:	56149

Pitäisköhän tuota perän kulmaa kääntää hiukan suorempaan? Alkaa oleen aika heitto kardaanin tulo ja lähtö kulmilla. Lähtö jakolootan päästä on pienellä kulmalla alaspäin.
Click image for larger version

Name:	WP_20150110_005.jpg
Views:	517
Size:	81,4 Kt
ID:	56154

Aavistuksen nousi takapää verrattuna aikasempaan korokepala+kierrejousi yhdistelmää. Iskareita huutaa pidempiä, muuten on ajomukavuus aivan uusissa lukemissa. Aika pehmeän tuntuinen vaikka on suht timmit iskarit.
Hiukan on kenollaan tuonne apparin puolelle, mutta se pitäis suoristua kun saa etujouset vaihdettua. On noi alkuperäiset etuset aivat mutkalla ylöspäin Jos joltain löytyy tuota takalasin vaijeria+ moottoria, olisin hyvin kiinnostunut. Sais tuon reiän tukkia luukusta
Peräkoukkukin jäi yli jos jollakin olis tarvetta??
Click image for larger version

Name:	WP_20150111_003.jpg
Views:	641
Size:	66,3 Kt
ID:	56151Click image for larger version

Name:	WP_20150111_005.jpg
Views:	616
Size:	72,2 Kt
ID:	56152Click image for larger version

Name:	WP_20150111_006.jpg
Views:	704
Size:	77,1 Kt
ID:	56153Click image for larger version

Name:	WP_20150111_004.jpg
Views:	626
Size:	67,2 Kt
ID:	56157

Tuli kasattua Ameriikan vetari uudella nivelellä ja ulommalla purkuosa vetarilla. Tuosta jatkuu toivon mukaan ens vloppuna, hyvä jos kerkiäis etujousia samalla jo vaihteleen.
Click image for larger version

Name:	WP_20150111_008.jpg
Views:	539
Size:	66,8 Kt
ID:	56155

Oliskohan jollain kertoo/suositella minkä pitusta takaiskaria kannattais kattella? Nosturilla perä ilmassa kiinnityspisteiden väli on sellanen 76cm, mut varmaan pidemmät tarvis olla että pääsee vähän vääntyyn vielä alaspäin? Hyvä jos sais alkup. kiinnityspaikat hyödynnettyä. Ebaystä http://www.ebay.co.uk/itm/DISCOVERY-...item1e81f8d356 löytyy näköjään vaikka mitä, varsinkin LandRover iskareita helvetin pitkällä iskulla, mut näyttävät olevan tappi-tappi kiinnityksillä eikä viittis turhaan uusia korvia alkaa väsäileen. Vai täytyykö odotella että saa eteen vaihdettua jouset ja venyteltyä traktorilla nurkan ylös?
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten