Näytä yksittäinen viesti
  #1346  
Vanha 10.01.2015, 23:42
Mr_Peace Mr_Peace ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.03.08
Sijainti: Nastola
Viestit: 235
Perusasetus

Noniin, ei mennyt kuin ainakin rapiat puol vuotta että sai potkittua itteensä sen verta motivaatiota että sai aloitettua nipponin ehjäyksen...

Työt vei kaiken ajan niin ei tullut koskaan Jyrdeniltä ostettua etuperää laitettua paikalleen vaan tuli ajeltua takavetosena ja lopuks kun vielä meni leimakin vanhaksi, niin jäi nipponi keräämään lunta ja odottelemaan motivaatiota.

Eli tällästä vikaa oli edellisen omistajan jäljiltä nipponissa, etuperän pinioni oli vähän huonossa kunnossa, joten koko kardaani tuli irrotettua heti kun auton sain.



Mutta tänään pikku rapulan voimalla tuli vihdoin ja viimein siirrettyä auto tutun nosturille että pääs urheilemaan ton etuperän kanssa.



Sai jokusen hetken pujotella että tuli vanha perä pois, mutta kyllähän se loppujen lopuksi löys tiensä hallin lattialle hyvin öljyttynä kun näyttää öjlynsuodatin pikkasen vuotavan.



Uuden asennuksessa meni n.10 osa siitä ajasta mitä vanhan kanssa tapeltiin.

Vanhat väsähtäneet vääntösauvat piti vielä kääntää booreilla että saa lisää kiristysvaraa, mutta se nyt sai aikataulusyistä jäädä seuraavaan kertaan kun asentajille iski jano ja kello alkoi näyttää jo iltaa. Nyt on alatukivarret käytännössä vaakatasossa vaikka sauvat kirrattu tappiin, joten taitaa olla uuden sauvat aika ylhäällä ostoslistalla. Mutta jos noilla nyt pärjäisi sen aikaa että saa leiman yms. aikaseksi.

Ja lisäks pitäisi vissiin käydä sitä lokarin levikekumia käydä etrasta hakemassa jotta saa kumien kuvion piiloon ja voi yrittää jopa renkaitakin saada otteeseen.
Vastaa lainaten