Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.01.2015, 23:55
Jhl Jhl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.10.07
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 363
Perusasetus

Hyvää juttua! Toivottavasti seurataan länsinaapurin viitoittamaa tietä.

Mutta ensin moottorit vaihtoon Latviassa ja sitten Ruotsiin.


Tämä Italiahomma yllättää kyllä, eikö tuolla muutosten pitäisi olla päinvastoin helppoa?
Vai onko käytäntö toinen asia?
Lainaus Auton liikennekelpoisuuden arviointi muutoskatsastuksessa:
Italiasta kysymyksiin (liite 1) vastasi Luca Rocco infrastruktuuri- ja liikenneministeriön
liikenneosastolta.
Italiassa autojen rakenteen muuttaminen on erittäin rajoitettua. Rengas- ja vannekoon
muutokset ovat rajoitettuja siten, että kaikissa muissa paitsi M 1- ja M1G-luokan ajoneu-
voissa voidaan käyttää ainoastaan ajoneuvon tyyppihyväksynnän (WVTA, Whole Vehi-
cle Type-Approval) mukaisia rengas- ja vannekokoja. M1- ja M1G-luokan ajoneuvoissa
voidaan poikkeuksellisesti hyväksyä kansallisella asetuksella käytettäväksi myös muita
rengaskokoja. Näissä tapauksissa muutoskatsastusta ei tarvitse tehdä.
Alustan korkeutta ei saa muuttaa jousimuutoksin, vaan auton on vastattava ajoneuvon
tyyppihyväksyntää
. Myöskään moottorin tehoa ei saa kasvattaa lainkaan. Poikkeuksena
ovat yli seitsemän vuotta vanhat autot, joihin sallitaan enintään 10 prosentin tehonlisäys.
Autojen rajoitetun muuntelun ja rakentamisen vuoksi pakokaasupäästöjen valvontayksinkertaista. Kun autolle ei saa tehdä muutoksia, eivät myöskään pakokaasupäästöt
muutu.




http://www.gallery4x4.it
Vastaa lainaten