Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 07.01.2015, 15:56
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
No kappas ku ei oo tarttunu silimään, eipä tuota ole kyllä vielä tullu pahemmin pyöriteltyä...
Jep, pitää tuo huohotus laittaa ni ei tartte tussahuksia maastossa ihimetellä
Eipä se ollu täyttöproppu päälypuolella vaan sivussa ja alempana Jos tuohon päälypuolen 'varaukseen' tekis huohotuksen
ja täyttäs sen kautta öljyt vinssiin niin ainakin ölpät riittäs paremmin? Perus peräöljyt eli 80w90 varmaan ok?

Click image for larger version

Name:	WP_20150107_12_47_52_Pro.jpg
Views:	394
Size:	57,7 Kt
ID:	55992Click image for larger version

Name:	WP_20150107_12_48_17_Pro.jpg
Views:	348
Size:	55,2 Kt
ID:	55993
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten