Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty
No kappas ku ei oo tarttunu silimään, eipä tuota ole kyllä vielä tullu pahemmin pyöriteltyä...
Jep, pitää tuo huohotus laittaa ni ei tartte tussahuksia maastossa ihimetellä 
|
Eipä se ollu täyttöproppu päälypuolella vaan sivussa ja alempana

Jos tuohon päälypuolen 'varaukseen' tekis huohotuksen
ja täyttäs sen kautta öljyt vinssiin niin ainakin ölpät riittäs paremmin? Perus peräöljyt eli 80w90 varmaan ok?
