Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 06.01.2015, 23:05
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tässä katellu noita toi-otan mekaanisen vinssipetien kuvia interwebistä ja meinaa ihmetyttää että onko ne
tosiaan vain tuollasta muutaman millin (4-6mm?) kulmarautaa missä vinssi edestä ja takaa kiinni Jotenkin
tuntuu hepposelta ratkasulta... Jos löytäs sopevaa rhs-palkkia 4-6mm seinällä, sitä molemmin puolin vinssiä
runkoaisojen väliin kiinni + muutama poikkipiena palkkien väliin tukemaan toisiaan niin onko se tosiaan riittävä ratkaisu???

Mites tuommoseen muuten laitetaan öljyt sisään ja mitä öljyä pitäs olla? Proppuhan on alapuolella eli se vain
ylöspäin ja öljyä sisään niin paljon ku menee vai miten...?
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten