Mukavahan näitä muiden rojekteja on lukea ja niistä on itsekkin saanut vinkkejä omiin tekemisiin Pakko myöntää, että olen seurannut tämän palstan rojekteja usean vuoden ajan mutta nyt vasta tohin tuosta omasta räpeltämisestä laittaa juttua kehiin.
Auto alkoi taas valmistumaan käsiin ja enään ei ollut jäljellä kuin pikkuhommia. Öljyt vaihdoin koneeseen ja ajoin sen lämpimäksi. Sitten auton alle kurkkiessa hoksasin, että etuakselin päälle oli tippunut öljyä. No auto käyntiin ja lattialle konttaamaan. Voi sitä riemun määrää ja ilosta karjahtelua, kun älysin että kampiakselin stefa oli päättänyt alkaa vuotamaan juuri nyt kun kaikki hommat piti olla jo tehtynä. No sitten soitto Toyotalle ja stefa olikin jo seuraavana päivänä kourassa, mutta tässä vaiheessa päätin sitten pitää pienen tauon auton laitosta. Vasta kahden viikon päästä vaihdoin uuden stefan paikoilleen.
Renkaitten takia lokasuojien kaariin piti niitata muovisuikaleet jotka leikkelin parlokeista. Neljä senttiä tuli levitystä puolelleen jotta kuvio meni piiloon. Taakse laitoin myös roiskeläpät hillitsemään ravan lentoa. Auton alle tein pohjapanssarin 60:sen panssaria hyödyntäen. Reunat piti tehdä uusiksi ja kepeammalle ja taaksepäin tuli tehtyä lisää pituutta.
Bj:täkin piti käyttää jossakin välissä tallissa, kun siitä oli takapakasta mennyt keskipultti poikki, mutta sehän oli helppo homma korjata Siinähän ne kaverukset ovat nätisti vierekkäin tallissa. Pikkusen toi soa Bj on korkeampi ja lyhyempi tuohon HoJoon verrattuna.
|