Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.01.2015, 17:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Kannattaa vielä mitata että laturin puskema jännite menee akulle asti, eli mittaa siitä akun navasta. Meillä oli eräästä autosta +kaapeli hapantunut kaapelinkengän sisältä, laturi latas mutta iso osa tehosta hukkui sen kaapelikengän lämmittämiseen. Miksei tietysti -kaapelikin voi olla vialla.
Yksi voi olla kans laturin hajoaminen siten että tunkee vaihtovirtaa, eli yksi tai useampi diodi vuotaa. Tämä ei välttämättä näy missään, sähkö vaan jossain vaiheessa loppuu.

Tai sit joku ihana piuha/liitinvika kun akkukin on jo melko varmasti eliminoitu vikalistasta.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten